Derek Fallon otrzymuje nowy, ekscytujący prezent - laptop!Ale jest pewien haczyk: nie ma dostępu do internetu, nie może go więc ani używać do grania, ani nie może ściągnąć żadnej aplikacji. Jeśli chce grać w gry komputerowe - będzie musiał sam nauczyć się je tworzyć. Najgorszy prezent na świecie!
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Celem pierwszej ksiązki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w śwait programowania poprzez przybliżenie podstawowych pojęć. Używając języka stworzonego spaecjalnie dla Nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Tytuł oryginału: "Coding for kids - create your own animated stories with scratch ". "Projektuj i animuj swoje gry w scratchu " Tytuł okładkowy: "Zaprogramuj animacje ze scratchem ".
POZ/ODP:
projekty scartcha Coder Kids ; ilustracje i projekt graficzny Valentina Figus ; [przekład Ksenia Zawanowska].
Celem drugiej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania animacji.Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier.Wewnątrz znajdziecie:- sposoby na animowanie gier Scratcha,- linki pozwalające ściągać grafiki do tworzenia gier.
UWAGI:
Tytuł oryginału: "Coding for kids - create your own animated stories with scratch," 2017 Tytuł okładkowy: Zaprogramuj animacje ze scratchem
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępne są 2 egzemplarze. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Zacznij programować już dziś!To kolejne wydanie książki, która zachwyciła tysiące dzieci i rodziców!Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Przekonajcie się o tym wraz z dziećmi - dzięki tej wyjątkowej książce! Zaprezentowane w niej treści i zadania powstały na bazie kilkuletnich doświadczeń zebranych podczas zajęć dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej.Choć to przewodnik przeznaczony dla dzieci, może być również świetną pomocą dydaktyczną dla dorosłych towarzyszących swoim pociechom w nauce oraz osób, które po prostu chcą poznać podstawy programowania komputerowego. Łatwo, szybko i praktycznie - właśnie tak nauczycie się programować z tą książką!• Prosty i przyjemny w nauce edytor graficzny.• Efektywna nauka przez zabawę w świecie Minecrafta.• Wsparcie w zrozumieniu różnych języków programowania.• Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych.• Przydatna wiedza matematyczna.• Zadania z rozwiązaniami.• Zostań programistą i specjalistą od Minecrafta!
PRZEZNACZ.:
Dla dzieci w wieku 8 lat oraz dla dzieci starszych i dla dorosłych rozpoczynających przygodę infotmatyczną.
UWAGI:
Na okładce: Seria Komputrilo Edu.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Przez zabawę do nauki programowaniaOzobot to niewielki, ale bardzo sprytny robot, którego pokochały dzieci oraz docenili rodzice i nauczyciele informatyki. Ten edukacyjny automat, dwukrotny zdobywca polskiego tytułu Zabawki Roku oraz laureat robotycznych konkursów w USA, ma misję. Każdego chętnego, który ukończył piąty rok życia, gotów jest zabrać w podróż pełną radosnego rysowania, ciekawych problemów do rozwiązania i pracy zespołowej. Ozobot, bawiąc, uczy programowania. Dzieci bowiem komunikują się z nim za pomocą kolorowych kodów ? robot odczytuje je i wykonuje dawane mu polecenia.Nim jednak zajmiemy młodych adeptów informatyki pracą z Ozobotem, musimy go najpierw odpowiednio przygotować. Jak to zrobić? Najlepiej z tą książką! Jej autorka w przystępny sposób tłumaczy zasady komunikacji z robotem, w tym analizowanie i testowanie konkretnych przypadków, które mogą użytkownikowi sprawiać problemy w codziennym użytkowaniu Ozobota. Nie zagłębiając się w zbędne detale, wyjaśnia najważniejsze dla nauczycieli i rodziców kwestie dotyczące budowy tego niedużego robota o wielkich możliwościach. Proponuje także przystosowanie jej do realizacji własnych pomysłów i podpowiada, jak się do tego zabrać.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Nie poprzestawaj na graniu! Zacznij tworzyć własne gry!Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem.Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.
UWAGI:
Na książce także ISBN oryginału. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni